Na predzadnji dan programa v Bolgariji se oglašamo že polni vtisov, tako o drugačnosti med državami, kulturami, kot tudi z zavedanjem, da imamo šolo, v kateri delamo dobro, imamo motivirane učence kot učitelje. Danes so se učenci v mešanih skupinah udeležili dopoldanskih likovnih delavnicah v gostujoči srednji šoli, učitelji pa smo obiskali najstarejši vrtec v Plevnu, v katerem smo hospitirali na uri matematike pri najstarejših otrocih. Ogledali smo si vrtčevske prostore in igrišče z igrali, prisostvovali na praznovanju rojstnega dneva enega od otrok, nam pa so se pridružili tudi z ministrstva za izobraževanje, da smo se pogovorili o razlikah med ureditvami sistema predšolske vzgoje. Z otroki smo se srečali v času kosila in se nato spet ločili. Učenci so obiskali zgodovinski muzej v Plevnu, učitelji pa smo se z ravnateljico gostujoče srednje šole srečali v prostorih praktičnega pouka srednje šole za vinogradništvo. Koordinatorji sodelujočih šol so imeli sestanek in se pogovorili o izzivih, ki se nam pojavijo pri organizaciji mobilnosti in so povezane s šolskim sistemom v državah, sodelovanju kolektiva pri projektih, znanju angleščine učencev in zaposlenih v šoli, materialnem standardu v šolah, sodelovanju staršev, izvedbi dobrodelnih sejmov ter morebitnem sodelovanju v prihodnosti. Srečanje smo učitelji zaključili s podelitvijo certifikatov – potrdil o sodelovanju na mobilnosti v Bolgariji, kar pa čaka naše učence jutri po sejmu.