Katja Rakušček nam je v petek, 16. 9., 2 šolski uri predstavljala podjetništvo. Ti dve uri sta bili namenjeni informativno-promocijski in tematski delavnici.
Začetki podjetništva segajo v 13. stoletje (Marco Polo). Podjetništvo pomeni proces ustvarjanja nečesa novega. V Sloveniji je velika brezposelnost pri mladih, kljub temu da je njihova izobrazba dobra. Trg so prevzela velika podjetja z veliko zaposlenimi (npr.: Google, 40 000 zaposlenih). Če hočeš ustanoviti podjetje, je dobro, da imaš visoko izobrazbo, vendar potrebujemo tudi dobre zamisli in ideje oz. talent za nekaj. Nato smo se s klopčičem volne podajali po razredu in vsak je povedal eno značilnost dobrega podjetnika. Le-ta naj bi bil: marljiv, organiziran, prijazen, pridobitniška miselnost – podjeten, napreden, točen, prizadeven, konkurenčen, talentiran, pozitiven, vizionar, posloven … Volna se je prepletla po razredu in nastala je velika mreža.
Zatem smo razlikovali podjetja, ki izdelujejo izdelke, druga pa nudijo storitve. Spoznali smo, da logotip predstavlja ključni del prepoznavnosti podjetja. Včasih so bili logotipi podjetij bolj zapleteni in ne tako prepoznavni, kot so sedaj. Naša naslednja naloga je bila, da smo se razdelili v skupine in na plakate napisali imena podjetij iz različnih regij ter celotne države. Največ imen podjetij smo poznali iz Gorenjske in njene okolice. Za konec smo se še preizkusili v igri tveganja. Igro smo igrali po naslednjih pravilih: iz štirih različnih razdalj smo metali žogico v koš. Za vsako zadeto daljšo razdaljo koša si dobil več točk. Izkazalo se je, da so dekleta, ki so manj tvegala in večkrat zadela koš, zmagala.
Zapisal: Maks Trček, 9. b