V petek smo pričeli dan nekoliko drugače. Po jutranjem sestanku v šoli smo se udeleženci zaključnega koordinatorskega sestanka ponovno razdelili v dve skupini. Ena skupina se je preselila v razred, kjer so nam učenci na zanimiv način pokazali, kako v okviru  predmetov izvajajo različne projekte. Nastopilo je pet skupin učencev. Predstavili so nam vsakodnevno uporabo računalnikov, vrste groženj, ki nam lahko uničijo datoteke ali celoten računalnik, ter kako se pred njimi zaščititi. Druga skupina nam je predstavila zgodovino Poljske. Spoznali smo poljsko himno, grb, zastavo in kako so se ti nacionalni simboli skozi zgodovino spreminjali. Pokazali in opisali so nam tudi nekaj največjih zgradb in kulturnih spomenikov Poljske ter napomembnejših osebnosti. Tretja skupina je predstavila zdrav način življenja učencev in vrste športov, ki se jih lahko udeležujejo na njihovi šoli oziroma tudi v širši skupnosti. Poseben poudarek so namenili nordijski hoji, ki je na Poljskem zelo razširjena med ljudmi vseh starosti. V Policah imajo zelo razvito kemijsko industrijo, ki ima dolgo tradicijo in zaposluje večino tukajšnjih ljudi. Zato tudi pri pouku kemije dajejo tej naravoslovni veji velik poudarek. Učenci so nam s svojim projektom predstavili, kje vse najdemo prisotnost kemije v vsakdanjem življenju, kateri so pozitivni in negativni vplivi na človeka in naravo. Pokazali so nam, kako izdelujejo sadne bonbone, s katerimi smo se lahko posladkali.

Zadnja skupina nam je predstavila igro, podobno igri človek ne jezi se, s katero se učijo tuje jezike. Za pravilen odgovor v tujem jeziku napreduješ za določeno število polj. Če je odgovor napačen, se pomakneš nazaj. Zmaga tekmovalec z najmanj napačnimi odgovori.

Druga skupina udeležencev zaključnega koordinatorskega sestanka pa je nadaljevala s pisanjem zaključnega poročila. Ta dan so bila na vrsti poročila posameznih držav udeleženk. Večino časa smo diskutirali o diseminaciji projekta in tudi učinkih projekta na vse udeležene v projektu.

Po kratkem odmoru smo zopet nadaljevali s pisanjem poročil in certifikatov. Delo smo uspešno končali do kosila. Po kosilu smo vso napisano dokumentacijo še enkrat pregledali in uskladili morebitne razlike in poročila prilagodili aktivnostim, ki smo jih posamezne udeleženke vodile in izvajale v naših šolah.

Zvečer so nam gostitelji pripravili presenečenje. Odpeljali smo se v Szczecin in v dvorani poljske filharmonije prisluhnili vrhunskemu koncertu glasbe Alfreda Schnitkeja. Velik vtis je na nas naredila že sama zgradba filharmonije Mieczysława Karłowicza. Vodilno kulturno ustanovo v Zahodnopomorjanskem vojvodstvu so zgradili leta 2014. Moderna stavba, ki se nahaja na ul. Małopolska 48 v Szczecinu, in jo je zasnoval barcelonski studio Estudio Barozzi Veiga, ima dve koncertni dvorani in je tudi zmagovalec številnih arhitekturnih nagrad.